де: Caribbean Club (Київ, вул. С.Петлюри, 4)
що: AKAPULKO – авторський музичний проект СЕРГІЯ САХНА, мульті-інструменталіста, композитора, аранжувальника, а заодно і барабанщика легендарного гурту ВВ.
Для реалізації своїх музичних ідей новатору та перфекціоністу Сахну знадобилось без малого 10 років. Крім нього в AKAPULKO зайняті ще двоє «відоплясівців» – бас-гітарист Олексій Мельченко та клавішник Євген Коцур (учасник концертного складу «Оркестр Воплi Вiдоплясова»). На роль же гітариста AKAPULKO примірялися з десяток музикантів – від батька-засновника В.В. Юрка Здоренка до екс-учасника PULP Рассела Сеніора. Питання вирішилося само собою, коли одного дня на репетиції з'явився Сергій Алєшаєв – мовчазний велетень зі смішною жовто-зеленою гітарою, який згодом виявився учнем Роберта Фріппа та засновником власної гітарної школи.
Останнім і найголовнішим «пазлом» стала солістка, здатна передати та примножити всю красу музики пана Сахна. Сказати відверто, пошуки «першої леді» не були занадто важкими та наполегливими. За словами Сергія, «не хотілося влаштовувати балаган на зразок кастингу «Хочу до ВІА ГРИ», де сотні панянок без комплексів з ранку до вечора штурмують бойовою свинею бідолаху-продюсера». І ось одного разу на порозі студії сама собою матеріалізувалась мініатюрна брюнетка з ангельським поглядом і унікальним магнетичним голосом а-ля Діаманда Галас, яка до того ж писала неймовірно яскраві емоційні тексти. Звали її Рузана Агаджанова.Про альбом «Двері в рай»:
В дебютному альбомі «Двері в рай» AKAPULKO презентує абсолютно новий музичний стиль «тріп-твіст» (або «повільний твіст»), винайдений Сергієм Сахном у пісні «Знайома річ», а також неймовірний мікс із українського мелосу, жорсткого динамічного «рокапопсу» (пробач, Земфіро!) та блюзової психоделії 60-х у поєднанні з наймоднішим на сьогодні «новим берлінським звуком» («New sound of Berlin»). Все це вже дозволило найприскіпливішим критикам говорити про платівку «Двері в рай», як про український аналог бітловського «Сержанта Пеппера», після виходу якого «британська музика вже не мала шансів залишатися такою, як раніше» (Хантер Девіс. Авторизована біографія «Бітлз»).
В ролі музичного продюсера альбому виступив Матіас Лодмальм, шведський музикант і саунд-продюсер, в минулому лідер культової групи CEMETARY (в різний час працював з LAKE OF TEARS, TIAMAT, VASARIA, Jack Day), а нині – власник і головний алхімік берлінської «Electric Detective Studios».