Після смерті Й. Сталіна родина повернулася до Львова, де Мирослав у 1955-1960 роках студіював у Львівській державній консерваторії (нині Львівській музичній академії) ім. М. Лисенка під орудою професорів Станіслава Людкевича, Романа Сімовича та Адама Солтиса (клас композиції А. Солтиса, клас історії та теорії музики С. Людкевича).
У 1960-1963 роках навчався композиції в аспірантурі Московської державної консерваторії ім. П. І. Чайковського під керівництвом проф. Д. Кабалевського.
З 1963 року працює у Львівській, а з 1966 у Київській державній консерваторії ім. П. І. Чайковського (нині Національній академії музики України), викладаючи теорію музики і композицію (з 1971 - доцент, з 1985 року - професор). Учитель багатьох відомих композиторів (Євген Станкович, Іван Карабиць, Володимир Зубицький, Ганна Гаврилець, Віктор Степурко).
Доробок містить різноманітні музичні жанри: оперу, балет, "Реквієм", концерти (для оркестру, для віолончелі з оркестром, 3 фортепіанові, 2 скрипкові), твори для оркестру, різноманітних ансамблів, фортепіано соло, зокрема 7 партит для різних інструментальних складів; музику до багатьох фільмів (найбільш відомий - Тіні забутих предків С. Параджанова) та театральних вистав, джазову та популярну музику.
Редактор творів української класики - опер Миколи Леонтовича "На Русалчин Великдень", Анатоля Вахнянина "Купало", Дениса Січинського "Роксолана".
У стилістиці продовжує традиції львівської композиторської школи, органічно пов'язаної з різноманітними первинними жанрами; дає модерну авторську візію українського, зокрема карпатського фольклору і львівського міського й салонного музикування, а також сучасної популярної музики, насамперед джазу.
Керівник Львівського камерного оркестру "Академія".
Кандидат музикознавства (1967). Автор монографій "Ладова система С. Прокоф'єва" та "Структура та виражальна природа акордики в музиці XX ст."
інформація, фото з: http://www.composersukraine.org/index.php?id=1371